Paslaugų teikimo taisyklės
E-MOKYMO PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS
SĄVOKOS
Paslaugų teikėjas – UAB „OŽ Group“, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta bendrovė, juridinio asmens kodas 304114698, buveinė Liepų g. 48D, Klaipėda, Lietuvos Respublika, duomenys apie kurią kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
Platforma – mokymų platforma, esanti adresu: www.easyglow.lt.
Naudotojas – bet kuris veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka, taip pat ir nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas, ir juridiniai asmenys arba visų aukščiau nurodytų asmenų tinkamai įgalioti atstovai.
Paslauga – profesionalūs mokymai (kursai).
Šalys – Naudotojas ir Paslaugų teikėjas kartu.
Sutartis – Šių e-mokymo paslaugų teikimo taisyklių pagrindu Naudotojui ir Paslaugų teikėjui priskiriamos teisės ir pareigos.
Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (duomeų subjektas); fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti, visų pirma pagal identifikatorių, kaip antai vardą ir pavardę, asmens identifikavimo numerį, buvimo vietos duomenis ir interneto identifikatorių arba pagal vieną ar kelis to fizinio asmens fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymius.
Taisyklės – šios e-mokymo paslaugų teikimo taisyklės.
Paslaugų krepšelis – Paslaugų, kurios pasirenkamos ir patalpinamos krepšelyje, sąrašas.
Užsakymas – Paslaugų krepšelio suformavimas ir pateikimas Paslaugų teikėjui.
Paskyra – registracijos rezultatas, dėl kurio sukuriama Asmens duomenis ir naudojimosi istoriją sauganti sąskaita (Prieiga).
Privatumo politika – dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų ir kitos svarbios informacijos rinkimo, tvarkymo ir saugojimo taisyklės.
Kitos Taisyklėse naudojamos sąvokos suprantamos taip, kaip apibrėžtos kitose Platformoje paskelbtose tvarkose ir taisyklėse.
BENDROSIOS NUOSTATOS
Šios Taisyklės yra skirtos suteikti informaciją apie Paslaugų teikėją bei išdėstyti Naudotojams, siekiantiems įsigyti Platformoje siūlomas Paslaugas, jų teikimo sąlygas. Naudotojui rekomenduojama atsispausdinti Taisykles.
Naudotojas, Užsakymo metu pažymėjęs varnelę prie „Pažymėdama/as varnele šį laukelį, sutinku su puslapyje pateiktomis sąlygomis ir nuostatomis bei patvirtinu savo pateiktų duomenų teisingumą“, patvirtina, kad su Taisyklėmis susipažino ir supranta, kad jos Šalims yra privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Naudotojo ir Paslaugų teikėjo teisės bei pareigos, Paslaugų įsigijimo bei apmokėjimo už jas tvarka, atsakomybė bei kitos su Paslaugų teikimu Platformoje susijusios sąlygos.
Platformoje siūlomos Paslaugos skirtos įgyti žinias, praplėsti turimas žinias ar įgyti papildomos patirties, todėl Paslaugų teikėjas nebus atsakingas už Naudotojo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo galimybės.
Užsakymo metu Naudotojas, patvirtindamas Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę įsigyti Paslaugas Platformoje.
Tuo atveju, kai Naudotojas Taisyklių neperskaitė ir (ar) perskaitęs jų nesuprato arba su jomis nesutiko, jis negali įsigyti Paslaugų, o jei tai vis vien atlieka, bet kokios vėliau atsirasiančios pretenzijos Paslaugų teikėjo atžvilgiu yra negalimos.
Iškilus būtinybei ar esant Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytoms aplinkybėms, Paslaugų teikėjas turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Apie tai pranešama Platformoje, bei Užsakymo atlikimo po naujos Taisyklių redakcijos patvirtinimo metu.
PASLAUGŲ UŽSAKYMAS, SUTARTIES SUDARYMAS
Paslaugas Naudotojas gali užsakyti 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą.
Paslaugų teikimą Platformoje organizuoja ir ją administruoja Paslaugų teikėjas.
Nebent būtų aiškiai nurodyta kitaip, visos Paslaugos, pozicionuojamos Platformoje, yra prieinamos ir bet kuris susidomėjęs Naudotojas gali teikti Užsakymą dėl jų įsigijimo. Jei Naudotojo užsakytos Paslaugos Paslaugų teikėjo siūlomame asortimente nebelieka, Naudotojas yra nedelsiant apie tai informuojamas elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis ir tik esant susitarimui Paslaugos pristatymas nukeliamas vėlesniam laikotarpiui. Kitu atveju Užsakymas anuliuojamas ir Naudotojui grąžinami sumokėti pinigai. Paslaugų teikėjas įsipareigoja nuo Užsakymo vykdymo nutraukimo momento per 14 (keturiolika) dienų grąžinti Naudotojo sumokėtą pinigų sumą ir (arba) Naudotojui pasirinkus kitas Paslaugas suteikti 5 % nuolaidą Užsakymui.
Naudotojas Platformoje Paslaugas gali užsakyti pasirinkdamas vieną iš šių būdų:
Internetu, prisijungęs prie savo Paskyros;
Internetu, be prisijungimo prie Paskyros;
Telefonu.
Paslaugos Platformoje užsakomos pageidaujamas įsigyti Paslaugas patalpinant į Užsakymo krepšelį ir užpildant Užsakymo formą. Užsakymo formoje esančiuose informacijos laukeliuose privaloma nurodyti Naudotojo Asmens duomenis, būtinus tinkamam Paslaugų užsakymo ir Sutarties įvykdymui. Šios nuostatos taikomos tiek 23.1., tiek 23.2. p. nustatytiems Paslaugų Užsakymo būdams.
Užsakant 23.3. p. numatytu būdu, duomenis Užsakymo formoje suveda Platformos atstovas. Naudotojas patvirtina telefonu, kad įsigyja Paslaugą ir sutinka sumokėti Paslaugos kainą, pristatymo mokesčius ir prie kainos numatytus papildomus mokesčius ir/ar išlaidas, jeigu tokių yra.
Kai Naudotojas, išsirinkęs norimą Paslaugą ir suformavęs Užsakymo krepšelį, įvykdo visus Užsakymo žingsnius, kurių paskutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas, laikoma, kad tarp Paslaugų teikėjo ir Naudotojo susiklostė paslaugų teikimo teisiniai santykiai ir yra sudaryta Sutartis.
Naudotojui pateikus ir apmokėjus Užsakymą – jam išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis Užsakymo gavimą.
Pateikdamas Užsakymą Naudotojas sutinka, kad jo nurodytu elektroninio pašto adresu (ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Paslaugų pristatymo Naudotojui momento) būtų atsiunčiama Užsakymo elektroninė PVM sąskaita – faktūra.
Platformoje nustatyta Užsakymo pateikimo tvarka leidžia Naudotojui taisyti ir koreguoti Užsakymo duomenis, prieš pateikiant galutinį Užsakymą.
Iškilus neaiškumams dėl Užsakyme pateiktos informacijos, Paslaugų teikėjas turi teisę susisiekti su Naudotoju Užsakyme nurodytais kontaktais. Paslaugų pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Naudotoju ir visų reikšmingų aplinkybių išsiaiškinimo momento. Naudotojo Užsakymas gali būti anuliuojamas, jei Paslaugų teikėjui nepavyksta susisiekti su Naudotoju ar Naudotojas nepateikia Paslaugų teikėjui prašomos informacijos, ar nepateikia Paslaugų teikėjui sutikimo dėl jo Asmens duomenų tvarkymo.
Kiekvienas Naudotojo Užsakymas (įvykdytas ar neįvykdytas) saugomas Platformos duomenų bazėje Paslaugų teikėjo nustatyta tvarka.
NAUDOTOJO TEISĖS
Naudotojas turi teisę įsigyti Paslaugas Platformoje šių Taisyklių nustatyta tvarka.
Naudotojas turi teisę atsisakyti Užsakymo šių Taisyklių nustatyta tvarka. Teisė atsisakyti Užsakymo netaikoma juridiniams asmenims ir jų įgaliotiems atstovams.
Naudotojas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
NAUDOTOJO ĮSIPAREIGOJIMAI
Naudotojas Užsakymo metu įsipareigoja pateikti teisingą jį identifikuojančią ir Užsakymui tinkamai įvykdyti būtiną informaciją.
Naudotojas įsipareigoja sąžiningai ir teisingai naudotis Platforma ir jos teikiamomis funkcijomis, nekenkti jos darbui, stabiliam veikimui. Naudotojas, naudodamasis Platforma privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
Naudotojas privalo sumokėti Paslaugų bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus ir priimti Paslaugas.
PASLAUGŲ TEIKĖJO TEISĖS
Jei Naudotojas mėgina pakenkti Platformos darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Paslaugų teikėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar panaikinti Naudotojo galimybę teikti Užsakymus dėl Paslaugų įsigijimo.
Paslaugų teikėjas turi teisę keisti, sustabdyti ar nutraukti tam tikrų Platformos funkcijų ar jų dalies veikimą.
Paslaugų teikėjas turi teisę sustabdyti arba nutraukti Platformos veiklą. Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Naudotojų Užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji Užsakymai nėra priimami.
Paslaugų teikėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų Paslaugų krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Naudotojo Užsakymas. Tokiu atveju sumos dydis bus nurodomas Platformoje.
Paslaugų teikėjas turi teisę iš anksto Naudotojo neįspėjęs anuliuoti jo Užsakymą, jeigu Naudotojas, pasirinkęs Taisyklių 52.1. ir 52.2. p. numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už Paslaugas per 3 (tris) darbo dienas.
Paslaugų teikėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
PASLAUGŲ TEIKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
Paslaugų teikėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Naudotojui tinkamai ir sklandžiai įsigyti pageidaujamas Paslaugas.
Paslaugų teikėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai Platformoje suteikti Naudotojui informaciją, numatytą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.2287 str.
Paslaugų teikėjas įsipareigoja gerbti Naudotojo teisę į privatumą, į Naudotojui priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą Užsakymo formoje ir neperleisti jos tretiesiems asmenims.
Iki Užsakymo pateikimo informuoti Naudotoją apie Užsakymo įvykdymui reikšmingų Platformos funkcijų sustabdymą ar nutraukimą.
Taisyklėse numatytomis sąlygomis ir tvarka Paslaugų teikėjas įsipareigoja pateikti Naudotojui jo užsakytas Paslaugas.
Jei Paslaugų teikėjas dėl svarbių priežasčių negali suteikti Naudotojui Užsakymo ir/ar konkrečios Paslaugos, jis įsipareigoja siūlyti Naudotojui analogišką ar savo savybėmis kiek įmanoma panašesnę Paslaugą ar jų rinkinį. Naudotojui atsisakius priimti analogišką Paslaugą ar jų rinkinį, Paslaugų teikėjas įsipareigoja grąžinti Naudotojui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, jeigu buvo išankstinis apmokėjimas ir grąžinti pinigus.
Paslaugų teikėjas nesutikdamas su Naudotojo pretenzijomis/reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų nuo Naudotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
PASLAUGŲ KAINA, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI
Paslaugų kainos Platformoje suformuotame Užsakyme nurodomos eurais, įskaitant galiojantį PVM dydį bei kitus mokesčius, jeigu tokie būtų taikomi.
Naudotojas, pateikdamas Užsakymą Platformoje, gali pasirinkti vieną iš apmokėjimo būdų:
Elektronine bankininkyste;
Kreditine/debetine kortele;
Grynais;
Kiti.
Paslaugų teikėjas numato galimybę už Paslaugas atsiskaityti dalimis, išskaidant mokėtiną sumą 3 mėn. laikotarpiui. Šalims susitarus dėl dalinių mokėjimų, Paslaugų teikėjas atlieka automatinius Šalių sutarto dydžio piniginių lėšų nuskaitymus nuo Naudotojo nurodytos ir jam priklausančios banko sąskaitos. Naudotojas suteikia Paslaugų teikėjui teisę nuskaityti dalinius mokėjimus už įsigytas Paslaugas.
Daliniai mokėjimai nuo Naudotojo banko sąskaitos nuskaitomi kartą per kalendorinį mėnesį, ne anksčiau nei 7 kalendorinio mėnesio dieną. Apie mėnesinį piniginių lėšų nuskaitymą Paslaugų teikėjas Naudotoją informuoja elektroniniu laišku.
Jei Naudotojas pažeidžia nustatytą dalinių įmokų mokėjimo terminą, Paslaugų teikėjas turi teisę, informavęs Naudotoją prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų ir Naudotojui neatlikus jokio mokėjimo per šį terminą, pareikalauti sumokėti visą kainą ir skolą iš karto.
Naudotojas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad Paslaugų pirkimo PVM sąskaitos - faktūros jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Naudotojo Užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu ne vėliau kaip 5 (penkias) darbo dienas po Užsakymo įvykdymo. PVM Sąskaitose - faktūrose nurodomos pasirinktos Paslaugos, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė Paslaugų kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.
Paslaugų kaina po to, kai Paslaugų teikėjas patvirtino Užsakymą, keistis gali tik išimtinais atvejais, kai Paslaugos kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ištaisymo ar kitų nuo Paslaugų teikėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei Naudotojas nesutinka įsigyti Paslaugų nauja kaina, Naudotojas gali atsisakyti Užsakymo informuodamas apie tai Paslaugų teikėją per 1 (vieną) darbo dieną. Anuliavus Užsakymą Paslaugų teikėjas įsipareigoja nuo Užsakymo vykdymo nutraukimo momento per 14 (keturiolika) dienų grąžinti Naudotojo sumokėtą pinigų sumą.
PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKA
Paslaugų teikėjui apdorojus Naudotojo mokėjimą už užsakytas Paslaugas, Platformoje Naudotojui yra suteikiama prieiga prie mokymų (kursų) medžiagos.
Tais atvejais, kai užsakyta Paslaugos specifika lemia tai, kad Naudotojui fiziškai turi būti pristatyti įrankiai, daiktai ar kitokia neatskiriama mokymų dalis, prieiga prie mokymų medžiagos yra suteikiama tik tada, kai Paslaugų teikėjas gauna duomenis apie įteikimą Naudotojui.
Naudotojas mokymų medžiagą (jos dalis) gali peržiūrėti tik vieną kartą, jei nenurodyta kitaip.
Tam tikrais atvejais Paslaugų teikėjas išduoda pažymėjimą apie Naudotojo išklausytus mokymus ir įgytus gebėjimus.
Įrankiai, daiktai ar kitokia neatskiriama mokymų dalis Naudotojui pristatomos tik Lietuvos Respublikoje. Esant individualiam Užsakymui, gali būti pristatytoma į kitas šalis, aptarus visas pristatymo sąlygas.
Pristatymo paslauga yra mokama. Pristatymo kainos yra nurodomos suformuojant Užsakymą.
Pristatymas vykdomas per siuntos vežėjo ir Paslaugų teikėjo individualiai susitartą terminą. Apie tikslią pristatymo datą ir laiko intervalą Naudotojas informuojamas elektroniniu paštu / SMS žinute. Siuntos vežėjas gali susitarti su Naudotoju individualiai. Naudotojas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Paslaugų teikėjo nepriklausančių aplinkybių, pristatymo terminas gali skirtis nuo pirminio deklaruoto pristatymo termino.
TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
Naudotojas – fizinis asmuo turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta LR Civilinio kodekso 6.22811 str., išlaidų, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų terminą atsisakyti sudarytos Sutarties, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810 str. 2 d. numatytas išimtis.
Tuo atveju, jei Naudotojas atsisako Sutarties iki įrankių, daiktų ar kitokios neatskiriamos mokymų dalies pristatymo, Paslaugų teikėjas anuliuoja Užsakymą ir Taisyklėse nustatyta tvarka Naudotojui grąžinama sumokėta kaina.
Tuo atveju, jei Naudotojas atsisako Sutarties po įrankių, daiktų ar kitokios neatskiriamos mokymų dalies pristatymo, tačiau neperžiūrėjęs mokymų medžiagos, Paslaugų teikėjas grąžina Naudotojui už Paslaugas sumokėtą kainą, išskaičiavus įrankių, daiktų ar kitokios neatskiriamos mokymų dalies vertę (iki pritaikytos nuolaidos buvusios vertės).
Naudotojas neturi teisės atsisakyti Sutarties, jei jam įrankiai, daiktai ar kitokia neatskiriama mokymų dalis pristatyti ir jis peržiūrėjo visą ar dalį mokymų medžiagos.
Naudotojas, norintis atsisakyti Sutarties, turi pateikti aiškų savo prašymą elektroninio pašto adresu el. paštu info@easyglow.lt.
INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ
Visos intelektinės nuosavybės teisės į Platformą priklauso Paslaugų teikėjui. Už intelektinės nuosavybės teisių pažeidimus gali būti taikoma atsakomybė teisės aktuose nustatyta tvarka ir kilti pareiga atlyginti Paslaugų teikėjo patirtus nuostolius.
Naudotojui suteikiama teisė peržiūrėti vaizdo įrašus, gauti kitą medžiagą. Draudžiama platinti vaizdo įrašų kopijas ir neperleidžiama vaizdo įrašų nuosavybė.
Visa Platformoje patalpinta ir kita Paslaugų teikėjo perduodama bei Naudotojui prieinama informacija ir medžiaga yra intelektinės nuosavybės teisės apsaugos objektas. Todėl draudžiama kopijuoti, naudoti komerciniais tikslais ar kitaip platinti be išankstinio Paslaugų teikėjo rašytinio leidimo.
Naudotojas turi teisę Platformoje patalpintą ir kitą Paslaugų teikėjo perduotą bei Naudotojui prieinamą informaciją naudoti išimtinai tik savo asmeninių žinių, įgūdžių gerinimo, tobulinimo poreikiams ir nenaudoti bet kokioje kitoje mokymų veikloje bei neperduoti tretiesiems asmenims.
ATSAKOMYBĖ
Naudotojas atsako už Užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Naudotojas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl Užsakymo formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
Naudotojas atsako už savo veiksmus pateikiant Užsakymą įsigyti Paslaugas.
Jei Paslaugos įsigyjamos per Paskyrą, Naudotojas atsako už savo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Atsižvelgiant į LR Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, laikoma, kad Naudotojo veiksmų Platformoje patvirtinimas prisijungimo prie Paskyros duomenimis (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t.y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Naudotojas privalo saugoti savo prisijungimo prie Paskyros duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Paslaugų teikėjui, taip pat nedelsiant informuoti Paslaugų teikėją apie prisijungimo prie Platformos duomenų pažeidimą ar paviešinimą.
Jei trečiasis asmuo, pasinaudojės Naudotojo prisijungimo duomenimis, Platformoje pateikia Užsakymą, Paslaugų teikėjas šį asmenį laiko Naudotoju ir nėra atsakingas už trečiojo asmens Naudotojui sukeltą žalą.
Tuo atveju, jeigu Paslaugų teikėjas pažeidžia šių Taisyklių nuostatas, jis yra atsakingas už Naudotojo patirtą žalą ar nuostolius, kurie yra šių Taisyklių nuostatų pažeidimo pasekmė. Žala arba nuostoliai laikomi numatytinais, jeigu jie yra akivaizdi Paslaugų teikėjo padaryto pažeidimo pasekmė arba, jeigu tokią žalą ar nuostolius Paslaugų teikėjas ir Naudotojas suvokė, sudarydami Sutartį.
Paslaugų teikėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Naudotojas, neatsižvelgdamas į Paslaugų teikėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
Paslaugų teikėjas neatsako už jokius Naudotojo nuostolius, susijusius su Platformos veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
Paslaugų teikėjas neatsako už interneto ryšio, elektroninio pašto paslaugų teikėjo tinklų sutrikimus, dėl kurių Naudotojas negauna elektroninių laiškų ar kitokių pranešimų iš Paslaugų teikėjo.
Naudotojas pažeidęs Šalių sutartą dalinio atsiskaitymo tvarką, įsipareigoja mokėti 0,02 % delspinigius nuo pradelstos sumos už kiekvieną pradelstą dieną.
Sutarties neįvykdymo ar netinkamos vykdymo atveju kaltoji Šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius, t.y. jos turėtas išlaidas dėl kaltosios Šalies veiksmų.
NUOLAIDOS IR AKCIJOS
Paslaugų teikėjas savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias akcijas, taikyti nuolaidas Paslaugoms.
Išsami informacija, susijusi su nuolaidomis ir akcijomis, yra pateikiama Platformoje, vykdant konkrečią akciją ar taikant nuolaidas, taip pat ir Naudotojo nurodytais elektroninio pašto adresais, SMS žinutėmis.
Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų ar nuolaidų taikymo sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet kokie akcijų ar nuolaidų sąlygų tvarkos pakeitimai ar panaikinimas galioja nuo jų paskelbimo momento.
SUSIRAŠINĖJIMAS
Taisyklėse vartojama sąvoka „raštu“ apima tiek tradicinį rašytinį susirašinėjimą, susitarimų sudarymą, taip pat ir elektroninį susirašinėjimą elektroniniu paštu ir/ar SMS žinutėmis.
Jei Paslaugų teikėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti Naudotojui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, už veikiančio ir Naudotojui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą Paslaugų teikėjui atsako pats Naudotojas.
Paslaugų teikėjas šių Taisyklių numatyta tvarka visus pranešimus siunčia Naudotojo Paskyroje ar Užsakymo formoje nurodytais kontaktais, t.y. elektroninio pašto adresu arba SMS žinute.
Visi pranešimai ir/ar skundai Paslaugų teikėjui turi būti teikiami Platformoje nurodytais kontaktais arba užpildant specialias formas.
Jei apsikeitimas informacija vykdomas pagal 87 – 90 p. reikalavimus, tuomet laikoma, kad informacija perduota tinkamai ir nei Naudotojas, nei Paslaugų teikėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl informacijos negavimo.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Prašymus ar skundus dėl Platformoje įsigytos Paslaugos Naudotojas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas: Vilniaus g. 25, Vilnius, www.vvtat.lt.